Sabtu, 27 April 2013

mis...s ..u ..

what should i do ? ! seriously ! hmm..somebody help me ..in my mind , many question that i cannot answer it , like "why i miss him so much" and "why i still waiting him'' hmm doesn't have the answer.. hmm just ignore it .. aku penat lha macam ni hari2 pikirkan dye , ya allah , apesal boley ader perasaan macam ni , sara maybe dye juz nak frenz ngan kau je kot and maybe die dah ader g.f ke mane tahu kan .. betol tak .. hmm think positively just move on , many guy in out there better than him isn'it . ? ? ? asal tak boley jugak buang perasaan ni , aku berharap sangat satu hari nanti dye tahu pasal blog ni .... n ...pasal .... ayieb ... supaya die takkan lukakan aku macam mane ayieb buat dekat aku . fuh ! ! aku tak tahu lah kalau satu hari nanti aku boley terima dye , tapi kalu aku boley terima die that's mean .. him is really awesome guy ! betol kan ..aku ni walaupun banyak kali jatuh cinta , tapi tak bermakne aku boley terima lelaki yang aku falling in love too . sebab perkara yg lepas tu buat aku fobia sampai sekarang kalau tak kerana ayieb maybe sekarang ni aku boley terima kaum adam easily like another girl in outside there. sampai sekarang ni pon aku takut nak keluar ke mana - mana mean that place like T.S MID. and anything else about that because akutak nak terserampak dengan mane2 lelaki yg sosial ..*rasenye la.. aku ni bukan nak kuat persan ke ape ker , tapi aku ni mudah athu fikiran,hati n perasaan orang especially if heart fell for me . aku pon tak tahu kenape aku boleh tahu bende2 merepek macam tu , kalu setakat niat leleki tuh nak memainkan aku , benda macam tu aku tak dapat tahu , sbb tu aku takut nak kenal n dikenali lelaki lain, tapi ... dengan young guy yang aku maksudkan ni , perasaan aku rase lain , rase macam die the best guy ,, hati aku kuat sangat kate macam tuh .. aku tak tahu kenape.. ..hmm sudahlah sarah .. kau suka dye and yang sejujurnye kau dah jatuh cinta dengan young guy ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan