Jumaat, 26 April 2013

the truly guy . maybe i . like. u

penatnye ,huh ,baru balik dari kem k.a.p.a peringkat negeri,blan 5 ni kebangsaan lak dekat p.pinang jauh tu ,mampu korang ? ! . hahhha .joke2 !.korang dngar lah story saye,,uhuk2 !..begini ceritenyer. .ehem2 ! tyme aku tengah duduk sorang2 kat kem tu di bhgian dewan makan., ader sorang mamat ni pandang2 aku ,*seram . .hihhihihih..pastu aku buat bodoh je , buat bodoh tahap gaban gile tup2 ade kat depan aku.,mahu tak cuak nye aku ni .,pastu . . .aku tak tahu nak buat ape, kebetulan si dia lalu kat depan aku .. aku tarik dye duduk sblah aku ,..bdak laki yg aku seram tu tak perasan pon .,, yang si dia  tu pulak terkejot ,kan peringkat negeri kan ikot daerah ,aku daerah sabak bernam,si dia tu pon daerah sabak gak, ok continue story nye ,aku kelip mate kat si die .tu ..pastu si dia pon perasan , the acting start. . dak seram tuh tanye aku , skolah mane? ..aku senyum n aku jawab cube tanye dye ,aku satu sekolah ngan die *si dia pon senyum at dak laki tu ,dak laki seram tu pandang pelik kat si dia ,dak laki seram tu tanye balik ..korang sekolah same ke?? aku angguk, n cakap ," kate pon boyfrend aku " *sumpah ! .niat aku nak memain jer sebenarnye..bdak seram tuh ,,terkejut but dye cover ngan snyumannye , n dye gurau2 ngan si die, dengan tak malunye dye cakap .nak no .aku !! eyuh !! i don't like u !! aku geleng that mean aku takder ..aku teros blah n suruh si dia tuh duduk tmpat dye balik, sblum dye duduk ,aku tarik dye n cakap,.." tolong aku eak,kalau nak acting kena acting sampai abis" ..nasib bek la dye sporting..n he accept dngan senyuman kacaknye..hahha,gila2 betol budak sabak ni ..hihih .. tak lame lepas tu dye ashik pandang jer aku ni aku juz buat biase2 jer ,tyme first2 tuh, but after that aku jeling dye , senyum kat dye n senyum kat dye n aku jelir lidah kat dye gak..and i do every weird thing to him ,and he's a gentlle guy juz smile at me with smiley face :) .and i just covered ,cause my heart beat so when he look at me,..gila kan ..tak lame lepas tu .bdak2 sabak n aku lepak2 but si dia tiada .and from far away i saw he look at me secretly n i smile at him weirdly ,,ihihi..n aku ignore je * but my heart beat fastly again * lepas kawad tuh ..aku nak pergi berbaris n aku tak fikir pon pasal dye ,,sbb dah happy nak balik umah ..pastu left.nazri panggil aku sebb mak aku dah sampai nak amik aku .. tyme tu tuhan jer tahu btape sedihnye aku dye takder aku pelok dengan semua bdak2 k.p.a sabakbernam ader yg smpai hampir nangis ..huuhuhu .. T_T teruja pulak aku ..khkkhhahhah ..dalam aku nak pergi amik beg tu ..aku jalan lambat sangat sampaikan orang tegor dalam aty aku ni cakap dye takkannye datang .." wey nak fb kau ,sara" seseorang datang depan aku dngan termengah sambil hulurkan kertas ..rase cam nak nangis je tyme tu ,,kalu berpelok tu tak dosa ..lame dah aku pelok dye dan nangis sbb dye datang jugak ..aku teruja sangat , sbb bdak lain penah cakap dengan aku yang dia tuh pemalu giler 2 tahap gaban ! dengan muker merah dye bagi kertas tu aku bagi dengan cakap sbb pen tak der pastu dye minx no aku, aku bagi tapi dye tak hafal so aku pergi amek pen kat dalam beg aku tuh..sambil berjalan tu aku terfikir , dye memang gentle giler .. sbb dye kejar aku n mintak fb aku betol2 jarak berape meter dari parents aku ..hahah.. pastu aku tulis fb aku n aku pas kat wani dak s.a.m.d.o.h wani terkejot giler tyme aku suruh pas kertas tu .. aku balik sambil senyum sorang2 kat dalam kereta .. hahhah..gile betol.. wani cakap ngan aku smalam yang dye dah bagi kat si dia tu..hahaha ..sampai sekarang aku tunggu dye add aku , dye duk ostel ,so aku faham . .ya allah .. dye lah first lelaki yang betol2 berani yg pernah aku jumpa dalam hidop aku .. kenape lah aku boley kenal dye , kan aku seksa sekarangpunye menunggu ustaz tu..maklumlah dak sekolah agame  takpe2 ! ! insya'allah dengan kuasa tuhan aku akan boley jumper dye balik .. dengan berdoa .. tuhan kan pernah berjanji ..sekiranya kita berusaha dan dalam masa kita berdoa insya'allah kita akan dapat benda tu ,cuma mase lambat n cepat ..alhamdulillah dengan hadirnya dye aku dapat melupakan  shade guy tu..

# thanks awak , kerana dah hadir dalam hidop saya
tapi sy tak boley terima awak lagi ,sebab saya tak nak . ,
terluka . . . la. . gi . . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan